Algunes persones de la nostra diòcesi, acompanyades pel Sr. Bisbe i el rector del Seminari, han participat entre els dies 7 i 9 de febrer a Madrid al Congrés de Vocacions “¿Para quién soy?”, un important esdeveniment eclesial organitzat per la CEE que ha aconseguit aplegar uns 3.000 participants de les 70 diòcesis espanyoles, acompanyats per 65 bisbes i en què també hi ha hagut una ampla representació de moviments i associacions laicals, congregacions i altres realitats.

La gran pregunta que ha vertebrat el Congrés ha estat precisament aquesta: ¿Para quién soy?, atès que la qüestió vocacional és un repte del nostre temps i de la nostra Església, especialment per als més joves.

A partir d’aquesta pregunta, i gràcies a les distintes ponències, els tallers i moments celebratius i de pregària, s’ha anat generant en els assistents la consciència i la necessitat d’impulsar i consolidar en cada una de les diòcesis un servei que animi la vida viscuda com a vocació i promogui els distints camins vocacionals (a la vida laical, matrimonial, consagrada i sacerdotal), ja que el Senyor segueix cridant a la vida, a la fe i a la missió.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes