El bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, en nom de tota l’Església de Mallorca, lamenta la mort del dues vegades president del Govern de les Illes Balears, Sr. Francesc Antich i Oliver, que va morir ahir als 68 anys, i encomana a Déu el seu descans etern.
El Bisbat de Mallorca se suma amb la pregària als dos dies de dol, i trasllada les seves condolences a la seva família, amics, i a la institució del Govern de les Illes Balears.
La Diòcesi vol destacar i recordar, així mateix, la col·laboració institucional pel bé comú entre el Bisbat de Mallorca i ambdós Governs que ell va presidir.
Avui horabaixa, el Bisbat es farà present en la capella ardent instal·lada en el Consolat de Mar, i informa de la seva participació en el minut de silenci convocat pel Govern a les 16.30 hores. En trobar-se fora de Mallorca el bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, assistirà en la seva representació el Vicari General, Mn. Josep Adrover, a més d’altres membres de la cúria.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















