El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, amb els membres del Consell episcopal i assessor, Consell presbiteral i pastoral, volen transmetre el seu condol més sentit als familiars de les víctimes de l’accident ocorregut ahir horabaixa a la Platja de Palma, del qual resultaren quatre víctimes mortals i setze ferits. La Diòcesi de Mallorca expressa la seva solidaritat i se suma a les condolences i al dolor de les famílies, i s’uneix en oració i al minut de silenci a tots els afectats per l’esfondrament.
La missa oficiada pel Bisbe a primera hora d’aquest matí a la Casa de l’Església amb els treballadors de la Cúria ha estat oferta en sufragi pels difunts en la tragèdia i al mateix temps s’ha pregat per a la recuperació dels ferits i pels equips d’emergències que continuen treballant a la zona. La pregària es farà extensiva durant els propers dies a totes les parròquies, les esglésies i els llocs de culte de la Diòcesi.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















