El diumenge 30 d’abril el Santuari de la Mare de Déu de Consolació acollí la festa tradicional de la Benedicció del Terme duta a terme des de temps immemorial.

Gents de totes les parròquies que conformen la Unitat de Pastoral del Terme de Santanyí participaren en la missa presidida per Mons. Sebastià Taltavull. Acte seguit, al mirador del mateix santuari, es passà a proclamar la paraula de Déu als quatre punts cardinals i a demanar per als camps una bona collita. La celebració acabà amb la benedicció episcopal feta amb la Vera Creu tant a Nord, com a Sud, a Orient i a Occident.

Després, el bisbe Sebastià inaugurà una placa que la parròquia de Santanyí posà a la sala gran del Santuari en memòria de Mn. Guillem Parera, antic rector i gran impulsor del Santuari, per conservar-ne la memòria.

La diada acabà amb una gran paella per a tots els assistents i una ballada popular.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes