La Salle Palma ha posat avui el punt final a la Setmana Lasal·liana d’enguany amb l’acte institucional del tancament oficial de la càpsula del temps creada per commemorar el cinquantè aniversari del centre de Son Rapinya. L’esdeveniment ha comptat amb la presència del conseller d’Educació i Universitats i exalumne del col·legi, Antoni Vera, que ha volgut acompanyar la comunitat educativa en aquesta jornada històrica.

La càpsula, que s’enterrarà i no s’obrirà fins l’any 2050, conté cartes, objectes i records elaborats pels alumnes de totes les etapes. Cada classe hi ha depositat un sobre amb reflexions personals, experiències viscudes al centre i missatges adreçats a les generacions futures. L’activitat ha tengut com a objectiu reforçar el sentiment de pertinença i crear un llegat emocional i educatiu que perduri en el temps.

L’acte s’emmarca dins un programa d’activitats especials organitzades amb motiu de l’efemèride, que han inclòs murals col·laboradors, una exposició retrospectiva, ofrenes florals, tallers didàctics i accions comunitàries al llarg de tota la setmana.

El conseller Vera ha destacat «el valor d’una educació que construeix comunitat i que no mira només el present, sinó que projecta cap al futur», i ha felicitat el centre per la iniciativa, que qualifica de «pedagògicament innovadora i humanament inspiradora».

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes