El passat 29 de maig de 2025, el delegat de Mallorca Missionera, Mn. Eugeni Garcia, acompanyat de Mn. Antoni Dols, va visitar la missió de Rábiro, al cor de Burundi, on va retrobar-se amb el missioner mallorquí Jaume Obrador. Durant l’estada va compartir pregària i moments de fraternitat amb la comunitat local, coneixent de prop la seva realitat pastoral i social.

El delegat va recórrer diversos projectes impulsats per la missió, va celebrar l’Eucaristia amb el poble i es va reunir amb líders locals. Aquesta visita enforteix els llaços entre les esglésies de Guitega i Mallorca, i renova el compromís de continuar donant suport espiritual, humà i solidari a aquesta missió viva d’esperança i transformació.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes