El Mallorca Palma Futsal va ser rebut en audiència aquest dimecres al Vaticà pel Papa Francesc, al qual va obsequiar amb una camiseta amb el nom el Summe Pontífex i una bufanda de l’equip. El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, que havia participat en els preparatius de l’audiència des del principi, va acompanyar a l’equip en tot moment, afirmant que estaven “molt il·lusionats per poder conversar amb el Papa i rebre les seves paraules d’ànim i reconeixement”.

L’expedició del conjunt balear va estar liderada pel president Tomeu Quetglas, l’entrenador Antonio Vadillo i el porter i capità Carlos Barrón. “El Mallorca Palma Futsal ha viscut novament una jornada històrica. Després de proclamar-se vencedors de la Lliga de Campions i la Copa Intercontinental l’any passat 2023, el club balear ha destacat com un dels principals protagonistes al costat de diverses entitats, institucions i personalitats de tot el món durant l’audiència setmanal que duu a terme el Papa Francesc en el Vaticà”, va apuntar l’equip.

Per al campió d’Europa, “aquesta audiència representa un altre reconeixement als assoliments esportius i al model de club que ha consolidat el Mallorca Palma Futsal com un referent tant a nivell nacional com internacional, tant en l’àmbit esportiu com social”.

Tomeu Quetglas va confessar que la trobada havia estat “increïble”. “Ha estat una cosa molt emocionant poder parlar amb el Papa i veure que et coneix i que et fa cas. Li hem regalat una camiseta i li hem donat les gràcies, ha estat molt impressionant”, va expressar el dirigent.

“La veritat que ha estat un moment increïble poder viure’l en primera persona, saludar al Papa i aquesta rebuda, per a nosaltres és molt important, és un privilegi. Primer agrair-li al Bisbe de Mallorca que ha fet possible aquesta trobada que és molt gratificant per a tots nosaltres i per al club”, va celebrar Antonio Vadillo.