El dijous 8 de maig, a la vila de Sant Joan, Pere Ribot TOR va fer una conferència organitzada pel grup parroquial BENVINGUTS de la parròquia de Sant Joan Baptista.  Aquest grup parroquial és un grup que treballa el primer anunci en la línia d’una Església en Sortida.  El tema de la conferència va ser ” Sentir-nos escoltats ens fa bé. Sabem escoltar?” Hi va haver una gran afluència de públic divers, joves, grans i més grans, gent d’Església i persones que no ho són tant, però tots amb el mateix interès per dignificar i sentir-se dignificat per un tracte humà mutu. Fra Pere Ribot va parlar de la importància d’evitar interferències, com són els prejudicis, per poder escoltar el que l’altra persona vol transmetre, alhora que manifestà que les persones necessiten ser escoltades quan tenen un patiment o se senten totes soles.

Campanyes