El divendres 8 de setembre, festa de la Nativitat de la Mare de Déu, se celebrà a la parròquia del Terreno una Eucaristia solemne en honor a la seva titular, la Mare de Déu de la Salut. Dies abans de la festa, ja s’enlairà la bandera mariana al capdamunt de la façana parroquial.

Minuts abans de tocar les 20h, s’inicià la tradicional ofrena de flors a la copatrona de Ciutat. Seguidament, Mn. Antoni Pons Crespí, rector de la Unitat de Pastoral de Santa Tereseta (parròquies de Son Armadans, el Terreno i Portopí) presidí la solemne celebració eucarística. Hi concelebraren els preveres de la casa: Mn. Joan Emili Pascual Bennàsar, adscrit, i el col·laborador P. Bernadí Seguí Mairata SJ. Els assistí el diaca permanent de les parròquies de Calvià, Peguera i Santa Ponça, Mn. Pedro Durán Delgado, qui també predicà el panegíric.

S’hi aplegà una gran i nombrosa assemblea de fidels provinents de la mateixa parròquia, de la unitat de pastoral i d’altres que no es volgueren perdre l’esdeveniment. Durant la celebració, ballaren l’Oferta els membres de l’Escola de Ball l’Assumpció de Son Espanyolet. Cal ressaltar la recuperació del cant de l’himne “Maria, font de vida” a la Mare de Déu de la Salut, a la conclusió de l’ofici.

En finalitzar la celebració, hi hagué coca i refresc per a tothom a les escales del temple parroquial.