Avui, dia 30 de gener, els Col·legis Diocesans de Mallorca commemoram el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).
Aquesta celebració destaca la importància d’una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. En coherència amb aquests valors, els Col·legis Diocesans de Mallorca ens unim un any més a aquesta iniciativa per clamar a la Pau. Amb aquest objectiu,els 12 Col·legis Diocesans (una 8.000 alumnes i uns 800 docents) interrompem les activitats escolars per dur a terme un acte reivindicatiu per la Pau en el Món.
Els 12 col·legis són: Santa Maria (Palma), Santa Magdalena Sofia (Palma), Sant Pere (Palma), Sant Josep Obrer (Palma), Sant Antoni Abat (Son Ferriol), Monti-sion (Pollença), La Immaculada (Palma), Fra Joan Ballester (Campos), Escolania de Lluc (Escorca), Escola de Música Sant Josep Obrer (Palma), Corpus Christi (Palma) i Bisbe Verger (Santanyí).
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]




















