El passat dissabte 16 de setembre, el Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca (MEGM) i la Delegació d’Ecologia i Cura de la Creació del Bisbat organitzaren la sembra d’un arbre al santuari de Lluc. Aquest acte estava emmarcat dins el Temps de la Creació, que se celebra del 1r de setembre al 4 d’octubre, i que enguany té per lema Que flueixin la justícia i la pau.
Hi participaren representants de la Taula Executiva del MEGM, de la Fundació Maria Ferret, de l’Aplec (Antics Escoltes) i dels diferents Agrupaments. L’acte fou presidit pel prior de Lluc, Mn. Marià Gastalver, i comptà amb el suport de Mn. Toni Moreno, diaca del Santuari, i de Milà, tècnic del jardí de Lluc.
Es començà amb una pregària i una reflexió sobre el compromís de l’Escoltisme amb la natura i amb Lluc, partint del passatge bíblic: El Senyor-Déu va prendre l’home i el va posar al jardí de l’Edèn perquè el conràs i el guardàs (Gen 2, 15). Seguidament es procedí a la sembra d’un exemplar d’Acer opalus granatense, que és endèmic de Mallorca, als jardins de la plaça dels Pelegrins.
Aquest acte també serví per a plantejar futures col·laboracions entre el MEGM i el Santuari en temes com l’educació ambiental i cura de la natura i la utilització dels recursos que Lluc ofereix (espais, instal·lacions…).
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]














