El passat 6 d’octubre, tingué lloc a la Seu la celebració de l’Eucaristia en la qual els professors de religió dels centres escolars de Mallorca reberen la Missio Canònica, el mandat eclesial que els envia a anunciar la Paraula de Déu i a educar en la fe, en nom de l’Església.
Hi participà prop d’un centenar de professors de centres públics, concertats i també de col·legis diocesans, que foren encoratjats per Mons. Sebastià Taltavull a assumir la seva comesa com una vocació de servei a la causa de l’Evangeli, “com a contribució a l’edificació d’una societat millor de cada vegada, aportant valors i virtuts que moguin a ser bons cristians i ciutadans honrats”. Els demanà que ho fessin “amb l’actitud humil d’aquell que -com Jesús- està disposat a servir i a treballar en equip, sinodalment, que significa treballar plegats”. Així, en aquest Enviament, el Bisbe els animà a complir el desig del papa Francesc i “ser deixebles missioners d’una Església en sortida, amb les portes sempre obertes i propagant la bona llavor de la Paraula”.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















