Un centenar de nins, joves i adults clogueren el curs de catequesi de Primera Comunió i Confirmació a la Parròquia de Sant Alonso Rodríguez de Palma. Aquest curs, que abraçà el període 2023-2024, culminà el juny amb una missa i una jornada lúdica que refermaren la fe i el compromís de la comunitat parroquial.

El curs de catequesi de la parròquia de Sant Alonso Rodríguez ha arribat a la fi aquest mes de juny, deixant un impacte profund en la vida espiritual dels seus participants. Un total de 24 nins rebran la Primera Comunió aquest estiu, dels quals tres rebran també el Baptisme, marcant un moment especial en les seves vides, coneixent Jesús i les seves ensenyances.

Mentrestant, el proper 27 d’octubre, 15 joves i 13 adults rebran el sagrament de la Confirmació en una cerimònia presidida pel Sr. Bisbe Sebastià Taltavull. Aquesta serà la cloenda d’un any de preparació i creixement espiritual per a ells.

Durant aquest any, també s’han preparat en els primers cursos 18 joves per a la Confirmació, 42 nins per a la Primera Comunió i 29 nins i adolescents per al servei d’escolanets. Tots aquests grups han comptat amb l’acompanyament i la guia d’un equip compromès compost per 13 catequistes, un seminarista i el rector de la parròquia. En vista de l’alta participació, al final del curs s’incorporaren 8 nous catequistes per al proper any, permetent així formar grups més reduïts i personalitzats.

La catequesi de la Parròquia de Sant Alonso s’ofereix a tots aquells que ho sol·licitin, reunint joves, nins i adults cada dissabte de 18:00 a 19:00 hores. Posteriorment, dediquen mitja hora a l’assaig de cançons per a la celebració de la Santa Missa, la qual comparteixen amb les seves famílies a les 19:30 hores.

La Parròquia de Sant Alonso Rodríguez ja ha obert les inscripcions per al curs 2024-2025, oferint places per a la catequesi de Primera Comunió i Confirmació, així com per als grups de postcomunió, joves, escolanets i formació per a pares. Els interessats poden rebre informació o apuntar-s’hi, de dilluns a divendres a partir de les 18:00 h, el dissabte abans de la missa de 12:00 i el diumenge, abans o després de la missa dominical de les 11:00 h. La comunitat parroquial continua creixent i enfortint la seva fe, gràcies al compromís i la dedicació de tots els seus membres.

Comunions a la Parròquia de la Soledat

Els nins de la catequesi de la Parròquia de la Soledat també han estat acompanyats per dos catequistes. Un total de 17 han rebut la formació per a la Primera Comunió, i 5 d’ells la rebran el juny. A més, la parròquia compta 7 escolanets que també participen en les formacions de catequesi el dissabte.

Campament d’escolanets a Sóller

Finalitzades les catequesis de nins i joves, l’equip de catequistes ha organitzat el segon campament d’escolanets en el Casal de Colònies del Port de Sóller, la setmana del 26 al 30 de juny. “No tengueu por de ser Sants” és el lema del campament que reunirà 42 participants, entre ells, nins i joves de les parròquies de Sant Alonso, Parròquia personal de Santa Maria Emperadriu de la Xina i la Soledat, acompanyats de catequistes, monitors, voluntaris, dos seminaristes i el prevere Mn. Jaume Estela.

Aquest campament és una activitat que es realitza en un termini curt de temps que cerca la cohesió del grup que s’ha anat trobant cada dissabte a les parròquies i, alhora, que aquests infants i joves puguin desenvolupar les seves dimensions espiritual, social i física en un entorn natural on podran fruir d’estones de trobada entre ells, jocs i pregària. Els pares acompanyaran en la clausura amb una missa final a l’església parroquial del Port de Sóller.

CONTACTE A LA PARRÒQUIA DE SANT ALONSO: parroquiasanalonsorodriguez@gmail.com

Telèfon 971 46 38 61