Dissabte 17 d’agost, a la parròquia de Santa Eulàlia de Palma, es va realitzar el tradicional enterrament de la Mare de Déu a la seva capella, tal com es realitza des de fa sis segles.

L’Eucaristia va ser presidida pel rector de la parròquia, Dr. Mn. Antoni J. Dols i Salas, acompanyat de Mn. Julio C. Barcudi, que, a més, va ser el responsable dels cants durant la celebració.

Un bon grup d’escolans, així com nombrosos feels, van participar en aquesta celebració. A l’homilia, el rector va desgranar les virtuts de la Mare de Déu, que ha de ser el nostre model a seguir. Finalitzada l’Eucaristia, els portadors de la Mare de Déu, els escolans, els sacerdots seguits dels feels van iniciar la processó per retornar la imatge de la Mare de Déu al seu lloc acostumat. Acabada la processó es va cantar la Salve i a tots els presents se’ls va fer entrega d’un brot d’alfabeguera.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes