El dissabte 15 de febrer hi hagué una agradosa excursió familiar del Col·legi de Monti-sion al Santuari de Lluc en aquest any jubilar, combinant naturalesa, comunitat i fe. En un entorn privilegiat, compartiren moments de convivència i celebraren plegats l’Eucaristia, presidida pel P. Álvaro Lobo, SJ. Fou una jornada plena d’alegria, on grans i petits pogueren connectar amb la bellesa de la serra de Tramuntana i amb el sentit profund de la fe.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes