Entre els dies 17 i 19 de març els membres de l’Orde Franciscà Secular es reuniren a la Casa d’Espiritualitat de Sant Alonso Rodríguez (Son Bono) per practicar els exercicis espirituals, amb motiu de la Quaresma.
Un any més han estat dirigits per fra Gil Parés, ofm Cap., superior del convent dels Caputxins de Palma i assistent espiritual de l’OFS. A més de les diverses conferències, dels corresponents espais per a la meditació i de les habituals estones de pregària, els mateixos terciaris organitzaren dues vetlles d’adoració eucarística. La primera, el vespre de dia 17 i coincidint amb la cadena d’oracions “24 hores per al Senyor” s’uniren espiritualment durant unes hores amb el nostre Seminari Diocesà de Mallorca, pregant per les vocacions.
La nit del dissabte, la vetlla se centrà en la pregària per la pau, aprofitant també la situació d’aquell lloc, que trobam a la falda del pujol de Na Burguesa, on s’aixeca el monument a Santa Maria Reina de la Pau. També es practicà l’exercici del viacrucis resseguint les estacions que un any més han estat preparades pel Consell Nacional de l’Orde Franciscà Secular.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











