El dilluns 9 de juny, dilluns després de Pentecosta, la parròquia de Santa Maria Mare de l’Església de Palmanyola va celebrar la solemnitat de la seva titular.
A les 19 h es va celebrar l’Eucaristia, presidida pel P. Toni Cañellas CO, i assistida pel diaca Mn. Miquel Nadal.
Els cants litúrgics anaren a càrrec dels cors i grups musicals de les parròquies d’Esporles, Banyalbufar i Palmanyola. També hi participaren fidels vinguts de Bunyola, així com de tota la Unitat Pastoral de Santa Febe.
Després d’entonar els goigs en acció de gràcies, tots els assistents gaudiren d’un berenar preparat per la comunitat parroquial de Palmanyola.
Renovació del consell carmelita seglar de Mallorca
El passat dissabte 12 de juny, memòria de l’Immaculat Cor de Maria, la [...]
La Fira de la Ciència tanca un curs marcat per la innovació i la inclusió a Son Gotleu
L’alumnat de 4t d’ESO del Centre Concertat Sant Josep Obrer ha celebrat la [...]
Primeres Comunions a la parròquia de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull
La comunitat parroquial de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull va celebrar els dies 13 [...]
Festa de Sant Antoni de Pàdua al Convent dels Caputxins
Un any més, el convent de Framenors Caputxins de Palma, i amb motiu [...]

















