El dilluns 9 de juny, dilluns després de Pentecosta, la parròquia de Santa Maria Mare de l’Església de Palmanyola va celebrar la solemnitat de la seva titular.

A les 19 h es va celebrar l’Eucaristia, presidida pel P. Toni Cañellas CO, i assistida pel diaca Mn. Miquel Nadal.

Els cants litúrgics anaren a càrrec dels cors i grups musicals de les parròquies d’Esporles, Banyalbufar i Palmanyola. També hi participaren fidels vinguts de Bunyola, així com de tota la Unitat Pastoral de Santa Febe.

Després d’entonar els goigs en acció de gràcies, tots els assistents gaudiren d’un berenar preparat per la comunitat parroquial de Palmanyola.

Campanyes