El diumenge de l’Àngel és el dia en el qual els porrerencs omplen la clastra per celebrar la Festa de Monti-sion, una tradició i un sentiment que fa part de la seva fe i de la seva cultura.

L’Eucaristia, amb els cants de la Coral, és un dels moments centrals de la diada, que va precedida de la pujada d’un bon nombre de persones que, acompanyades per la banda Filharmònica Porrerenca i els membres del Consistori, fan camí junts fins al santuari, on des del segle XVI es venera aquesta imatge de la Mare de Déu de Monti-sion a la capella del santuari, que és espai de pregària especial.

En acabar la celebració de l’Eucaristia, va tenir lloc el concert de la Filharmònica Porrerenca a la bella clastra del santuari i l’agrupació folklòrica Aires de Monti-sion va mostrar els balls típics i populars.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes