L’Hospital Sant Joan de Déu celebrà el passat 8 de març la festivitat del seu titular. Enguany la celebració fou especialment significativa, ja que coincideix amb el 70è aniversari de l’Hospital de Palma en què desenvolupen la seva activitat els Germans de l’Orde Hospitaler de Sant Joan de Déu.
La jornada festiva, en la qual participaren l’equip directiu, els usuaris i col·laboradors de tots els Centres Sant Joan de Déu de Mallorca, començà amb l’eucaristia presidida pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull, en la qual participaren també els Germans, una ballada popular amb els xeremiers de l’Escola de Música i Danses de Mallorca, i un aperitiu per a tots els col·laboradors de Sant Joan de Déu.
Les celebracions amb motiu de l’aniversari s’havien iniciat el dimarts anterior, juntament amb el grup local de Missió Compartida, quan tingué lloc la pregària de preparació de la festa a la capella de l’Hospital Sant Joan de Déu de Palma. Dijous, dia 6, a l’Hospital de Dia Sant Joan de Déu Inca se celebrà també la missa tradicional d’aquesta festa.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















