El passat dia 28 de juliol, en el monestir de Santa Magdalena de Palma s’honorà a Santa Catalina Tomàs, patrona menor de la Ciutat.

A les 11h el Vicari General de la Diòcesi, mossèn Josep Adrover, presidí la celebració de l’Eucaristia solemne en la qual hi concelebraren diversos membres del clergat secular i regular de Mallorca. La comunitat de monges Canongesses Regulars Lateranenses de Sant Agustí, germanes de la mateixa santa mallorquina, tingué cura del cant litúrgic. Eren presents a la festa la nina Beatriz Montis Urra, que enguany encarnarà el paper de la “Beateta” de set anys, acompanyada dels seus pares i germanets, de la “Beateta” que li cedeix el relleu i la que ho serà el proper any 2024.

Tots ells, foren els primers en acostar-se al sepulcre de Santa Catalina, iniciant així una llarga cua de fidels i devots de la santa que no volien desaprofitar l’avinentesa d’aquell dia per acostar-se a venerar el seu cos incorrupte.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes