Dilluns dia 8 de setembre la vila de Banyalbufar, ben engalanada per a l’ocasió, va celebrar amb molta solemnitat la festa de la Nativitat de Maria, titular del temple parroquial i patrona del poble banyalbuferí.

Novament el poble es va implicar amb la festa i va omplir l’església parroquial per celebrar-hi l’Eucaristia.

El rector de la Comunitat de Pastoral de Santa Febe, P. Antoni Cañellas CO, va presidir la solemne missa on, com cada any, es va fer present la batlessa, Leonor Bosch, i regidors de l’Ajuntament.

El capvespre del diumenge dia 7, com a preludi de la celebració, es va celebrar l’Eucaristia i es va retre  homenatge als majors del poble, un acte molt viscut per tothom, que fa que l’església parroquial s’umpli de gom a gom.

La festa acabà a la plaça de la Vila amb la convidada de l’Ajuntament a un aperitiu per a tots els assistents, durant el qual la batlessa i el rector aprofitaren per saludar tota la gent i desitjar els molts d’anys.

Cal agrair la participació de la banda de música d’Esporles i el cor parroquial, així com també els balladors que oferiren els seus balls a la Mare de Déu.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes