El passat 25 de març, festa de Sant Marc evangelista, Mons. Sebastià Tavaltull presidí la celebració de l’Eucaristia a la Parròquia de Santa Maria de Sineu, on sant Marc és copatró amb la Mare de Déu Assumpta (“la Mare de Déu d’Agost”).
A la celebració, es realitzà una bella catequesi sobre el primer evangeli escrit i sobre la humanitat i divinitat que traspua la figura de Jesús, en el seu camí cap a Jerusalem, on es va revelant com a Messies i Fill de Déu.
Després de cantar l’himne a sant Marc, en finalitzar la celebració, Mons. Sebastià presidí la processó amb la figura i relíquia del sant, fent una breu estació a la plaça, on es realitza l’ofrena d’una corona i una pregària davant l’estàtua del lleó, símbol de l’evangelista sant Marc.
La tradició, emperò, no acaba amb la celebració, sinó que, després de la taula sagrada, hi ha l’altra, ja que Sineu sap prou bé que «qui menja caragols per sant Marc gaudeix de bona salut de franc».
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















