Dins el marc de la Fira del Tercer Diumenge de Maig, a Sencelles, l’Ajuntament d’aquest municipi volgué retre un merescut homenatge a l’equip de voluntàries de Càritas Parroquial, entregant-los el Guardó Vila de Sencelles. Es feu present a l’acte, la Corporació Municipal presidida pel senyor Joan Carles Verd, el vicari general de la Diòcesi, monsenyor Josep Adrover, representació de Càritas de Mallorca i de l’equip de Serveis Socials de Sencelles, les entitats locals i bon nombre de veïns del mateix poble.

En el transcurs d’aquest acte, Jordi Llabrés, cronista oficial de la vila, explicà la trajectòria històrica del grup de Càritas Parroquial i el batle de Sencelles destacà la importància de tenir i cuidar un col·lectiu com aquest que, de manera totalment desinteressada, vetlla per les necessitats d’unes 30  famílies vulnerables del municipi.