El  Diumenge de Pentecosta ha estat el dia que 14 nous cantaires es varen incorporar a l’escolania “Els Vermells de la Seu”, dirigida per Glòria Berón.

El degà de la Seu, Mn. Teodor Suau, va donar la benvinguda als cantaires i els seus familiars que varen assistir a l’acte d’entrega del roquet als nous components.

Els pares de cada un dels nins varen recollir el roquet de mans de Mn. Pere Oliver, responsable de Pastoral, per revestir-los i sumar-se així a l’escolania. Seguidament, “Els Vermells” varen interpretar la peça “Liberanos Domine”, acompanyats a l’orgue per un d’ells, n’Agustí Aguiló.

L’acte va finalitzar amb unes paraules d’agraïment, una foto de grup amb la seva directora i una sèrie de recomanacions dirigides als pares.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes