Diumenge, 28 de maig, el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, va inaugurar i beneir un museu parroquial que s’ha realitzat a la sagristia de l’església parroquial de Sant Bartomeu.

El museu conté algunes peces molt valuoses que pertanyen al tresor de l’església. També s’hi exposa un pectoral del cardenal Despuig. En una altra vitrina es podran contemplar les insígnies episcopals que deixà el bisbe d’Osca Mateu Colom ؘ–solleric–, a la parròquia de Sóller.

S’ha hagut de rehabilitar una sala per aquest museu i s’hi han col·locat unes vitrines amb vidres protegits contra el robament. A la sagristia s’han instal·lat uns metacrilats perquè els visitants puguin gaudir de les peces d’art sense poder-les tocar o sostreure. També s’hi han instal·lat una alarma i càmeres de vigilància que enregistren contínuament el qui passa al museu, a la sagristia i a l’església.

L’entrada al museu per als sollerics i mallorquins és gratuïta, per als estrangers és de 2€ l’entrada a l’església i 1€ més per entrar al Museu Parroquial.