Amb una solemne eucaristia a la Seu, presidida per Mons. Sebastià Taltavull, el dia 2 d’octubre es va iniciar el curs del Centre d’Estudis Teològics de Mallorca (CETEM), centre afiliat a la Facultat de Teologia de Catalunya, i de l’ISUCIR, Institut Superior de Ciències Religioses de Mallorca.
La Casa de l’Església alberga ambdues institucions, que es dediquen a l’estudi, l’ensenyament i la divulgació de les ciències teològiques, on enguany estudien 12 alumnes del CETEM i 47 de l’ISUCIR.
En acabar l’Eucaristia, el Dr. Antoni Dols, director del CETEM, el Dr. Joan Andreu, director de l’ISUCIR, i el Dr. Daniel Palau, degà de Teologia de l’Ateneu Universitari Sant Pacià, van presentar el nou curs. A continuació, el Dr. Josep Ramon Ortega, dictà la lliçó inaugural “El necessari canvi eclesial davant la crisi dels abusos sexuals a menors i persones vulnerables”. Mons. Sebastià Taltavull, va tancar l’acte amb unes paraules d’agraïment a tots els participants i d’encoratjament per a professors i alumnes davant l’inici d’un nou curs.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]




















