Amb una solemne eucaristia a la Seu, presidida per Mons. Sebastià Taltavull, el dia 2 d’octubre es va iniciar el curs del Centre d’Estudis Teològics de Mallorca (CETEM), centre afiliat a la Facultat de Teologia de Catalunya, i de l’ISUCIR, Institut Superior de Ciències Religioses de Mallorca.

La Casa de l’Església alberga ambdues institucions, que es dediquen a l’estudi, l’ensenyament i la divulgació de les ciències teològiques, on enguany estudien 12 alumnes del CETEM i 47 de l’ISUCIR.

En acabar l’Eucaristia, el Dr. Antoni Dols, director del CETEM, el Dr. Joan Andreu, director de l’ISUCIR, i el Dr. Daniel Palau, degà de Teologia de l’Ateneu Universitari Sant Pacià, van presentar el nou curs. A continuació, el Dr. Josep Ramon Ortega, dictà la lliçó inaugural “El necessari canvi eclesial davant la crisi dels abusos sexuals a menors i persones vulnerables”. Mons. Sebastià Taltavull, va tancar l’acte amb unes paraules d’agraïment a tots els participants i d’encoratjament per a professors i alumnes davant l’inici d’un nou curs.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes