El santuari de la Mare de Déu de Bonany va acollir dia 14 de juny la inauguració oficial de l’exposició “Bonany, quatre segles de santuari, un segle d’Església Nova”, un dels actes més destacats del centenari del temple actual del Santuari.
Comissariada pel professor i expert en patrimoni Jaume Andreu, la mostra ofereix un recorregut visual i documental pels 400 anys d’història del Santuari i el primer segle de l’església actual, construïda entre 1920 i 1925. Reuneix objectes litúrgics, testimonis gràfics renovats, documents patrimonials i elements simbòlics que il·lustren l’evolució històrica i espiritual de Bonany, presentats amb una narrativa clara i accessible a tothom.
L’exposició romandrà oberta fins al mes de setembre i forma part del programa ample d’actes que commemoren aquesta efemèride, amb la participació activa de les parròquies i els ajuntaments de Petra, Ariany, Sant Joan i Vilafranca. L’acte inaugural es va completar amb una trobada comarcal de xeremiers i la plantació dels gegants d’Ariany a l’atri del Santuari.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]

























