Dilluns dia 18 de novembre, tingué lloc la primera trobada del curs 2024-2025 dels Animadors d’Espiritualitat dels diferents Agrupaments de Mallorca. La reunió es va celebrar a l’Oratori de Sant Felip Neri i hi assistiren els Animadors o representants de tots els Agrupaments, així com de la Fundació Maria Ferret i de l’Aplec Scout.
L’objectiu de la trobada era preparar l’arribada de la Llum de la Pau de Betlem, prevista pel dia 21 de desembre. El consiliari del MEGM, P. Antoni Canyelles, donà la benvinguda als assistents i els convidà a sentir-se a casa seva. Després d’un temps de reflexió i silenci, tot escoltant diverses pregàries i peces musicals, es va iniciar el treball de preparació de la celebració. Enguany, i tenint en compte les guerres actives, la polarització social i els desastres naturals ocasionats pel canvi climàtic i l’acció humana, es vol optar per fer una convocatòria la més oberta possible perquè la Llum de la Pau arribi al màxim nombre de persones, centres i entitats. Ara més que mai necessitam pregar i demanar junts per la Pau.
La trobada, com ja és costum, acabà amb un pamboli, convidats pel consiliari.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]


















