Dissabte passat va tenir lloc en la Parròquia Sant Joan d’Àvila de Palma el Jurament i presa de possessió de la nova Junta de Govern que dirigirà la Hermandad de Nuestra Señora del Rocío de Palma durant els pròxims quatre anys. Durant la Santa Missa, oficiada pel Rnd. Antonio Judes Moreno, Jesuïta i vicedirector espiritual de la Hermandad, van prendre jurament el President Sr. Sergio David Pérez, els membres de la Junta de Govern, les Camaristas i assessors.

A la mateixa van acudir la Consellera de Famílies i assumptes socials Dª Catalina Cirer en representació del Govern de les Illes Balears i Sra. Mercedes Celeste en representació de l’Ajuntament de Palma. També van assistir el president de la Hermandad del Rocío de Menorca i diversos membres directius de la Hermandad del Rocío de Sant Antoni de Portmany.

Després els germans i amics de la Hermandad van assistir a un aperitiu solidari durant el qual es van recaptar 310 € que al costat dels 500 € que la Junta de Govern ha decidit aportar, es lliuraran en aliments per al menjador social de Càritas d’Inca.