La Catedral de Mallorca es va unir dissabte passat als actes del viatge apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya amb la celebració d’una Vetla del Corpus Christi viscuda en comunió amb la Vetla de pregària amb els joves presidida pel Sant Pare a la plaça de Lima, a Madrid.
A través de diverses pantalles instal·lades al temple, els fidels congregats a la Seu van poder seguir les paraules del Papa, al mateix temps que participaven en una celebració marcada per la pregària dels salms i els càntics.
La vetla, organitzada pels moviments laicals de la Diòcesi, va comptar amb la participació dels seus representants, que van portar les espelmes, van presentar les ofrenes i van acompanyar en processó el Santíssim Sagrament, portat pel degà de la Catedral, Mn. Antoni Vera.
Aquesta celebració va servir per preparar la solemnitat del Corpus Christi, que l’endemà es va celebrar a la Catedral de Mallorca amb l’Eucaristia i la tradicional processó pels carrers del centre de Palma.
La Catedral es va unir a la Vetla del Corpus Christi del papa Lleó XIV
La Catedral de Mallorca es va unir dissabte passat als actes del viatge [...]
Els pelegrins mallorquins viuen a Madrid els primers actes del viatge apostòlic del papa Lleó XIV
Més de 300 fidels procedents de Mallorca s'han desplaçat aquest cap de setmana [...]
L’Adoració Nocturna de Mallorca celebra la Vigília de Corpus i Espigues
El passat 4 de juny, dijous en què correspondria la solemnitat del Corpus [...]
Càritas Mallorca alerta que l’habitatge, la precarietat laboral i la irregularitat administrativa agreugen l’exclusió social
Les persones acompanyades per Càritas Mallorca durant el 2025 afronten una acumulació de [...]




















