El 24 de maig els responsables de comunicació de les tres diòcesis de les Illes Balears (Menorca, Mallorca, Eivissa i Formentera) es van reunir a Palma.
L’objectiu va ser posar en comú la feina que es realitza per donar a conèixer a la societat la vida i l’actualitat de les Esglésies diocesanes.
Un dels punts principals va ser valorar la feina conjunta que realitzen les tres diòcesis a l’hora de preparar els programes “Temps de Creure” d’IB3 ràdio (88.6 FM) i “Mosaic” d’IB3 Televisió. En aquest sentit, el grup va organitzar la preparació de nous continguts que s’emetran el pròxim curs i també es van compartir experiències diocesanes i línies d’acció per a reforçar una comunicació autèntica i efectiva com a eina essencial en la missió evangelitzadora de l’Església.
Accedeix a la pàgina web de “Mosaic”, programa conjunt de les 3 diòcesis de les Illes Balears que s’emet cada diumenge a IB3 Televisió, entre les 10 i les 10.30 h: MOSAIC
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















