Des de la Comunitat de Cristians de la Vall de Sóller iniciam una campanya de mecenatge per sufragar els treballs de rehabilitació i restauració de l’orgue parroquial. L’orgue requereix un repàs a fons per a rehabilitar-lo. Aquestes tasques han estat confiades a l’orguener Natalie Grenzing i el seu equip.

APADRINA UN TUB

La campanya consisteix en l’apadrinament de tubs de l’orgue parroquial. Els preus de l’apadrinament són: Flauta 50€, Trompeta 150€Tub Greu 250€, Tub de Façana 500€.

Els avantatges d’apadrinar són:

Aquelles persones que hi col·laborin amb una aportació de 50 euros o superior podran gaudir dels beneficis següents:

–       Certificat d’apadrinament que n’acredita la donació.

–       Inscripció del seu nom (o el de la persona que desitgin) a la placa commemorativa situada a la cripta.

–       Participació en l’acte d’agraïment als padrins: visita guiada a l’església parroquial, explicació sobre l’orgue.

Donatius d’altres imports:

També s’hi pot col·laborar amb donatius d’altres imports: a través de transferència bancària o sol·licitant l’emissió d’un rebut al vostre número de compte bancari. Així com en efectiu a la sagristia de la parròquia.

Regala l’orgue de la parròquia

L’apadrinament pot ser el millor regal per a familiars i amics que puguin sentir l’emoció de formar part del projecte i una bona manera de recordar aquelles persones estimades que ens han deixat.

Pàgina web:

Existeix una pàgina web per a fer l’apadrinament: www.cristiansvalldesoller.com/projects-2

Vídeo promocional:

També s’ha realitzat un vídeo promocional: https://youtu.be/41jhPcyzsZY