El dissabte 12 d’abril, vespra del Diumenge del Ram, la confraria del Sant Crist del Perdó i la Bona Mort, de la Parròquia de Crist Rei d’Inca, va començar la Setmana Santa visitant la Residència de Gent Gran de la barriada, un acte que acostà la Setmana Santa als més necessitats.
Els confrares portaren la seva imatge titular fins a la residència per celebrar l’Eucaristia amb els residents, els seus familiars i el personal del centre.
Acabada la celebració, els residents i els seus cuidadors reberen un petit ram d’olivera i veneraren la imatge, que tornà en processó fins a la parròquia.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]























