El dissabte 12 d’abril, vespra del Diumenge del Ram, la confraria del Sant Crist del Perdó i la Bona Mort, de la Parròquia de Crist Rei d’Inca, va començar la Setmana Santa visitant la Residència de Gent Gran de la barriada, un acte que acostà la Setmana Santa als més necessitats.

Els confrares portaren la seva imatge titular fins a la residència per celebrar l’Eucaristia amb els residents, els seus familiars i el personal del centre.

Acabada la celebració, els residents i els seus cuidadors reberen un petit ram d’olivera i veneraren la imatge, que tornà en processó fins a la parròquia. 

Campanyes