Per segon any consecutiu, el dissabte 29 d’abril la Coral parroquial Puig de sa Morisca es desplaçà a la Parròquia de la Mare de Déu de Costitx per cantar-hi la missa vespertina. El grup musical repetí la participació de l’any anterior amb la majoria dels seus membres. Després de la comunió, realitzaren una ofrena floral i musical a la Mare de Déu (que a Costitx diuen sa Nostra)  amb el cant de l’Ave Maria de Kairoi i del Regina Coeli.

Aquesta coral parroquial de la Unitat de pastoral de Calvià, santa Ponça, Peguera, Capdellà té el seu origen el 1993 quan el rector Mn. Antoni Alzamora i Salom cercava un grup que col·laboràs i animàs amb els seus càntics la missa dominical i les solemnitats. Enguany s’han organitzat una sèrie d’activitats litúrgiques i socials per celebrar-ne el 30è aniversari.