Complint-se una setmana des de la catàstrofe provocada per les inundacions a diferents poblacions de la Comunitat Valenciana, el bisbe Mons. Sebastià Taltavull ha comunicat a tota la cúria que les aportacions que els fidels facin en les 151 parròquies i altres llocs de culte de la Diòcesi de Mallorca durant les misses del 16 i 17 de novembre, seran transferides a l’Arxidiòcesi de València, a través de l’administració diocesana, perquè siguin destinades a la població afectada.
El Bisbe ha afirmat que “no hem deixat de pregar i manifestar la nostra solidaritat”. No obstant això, ha dit “encara hem de fer més”. Així, Mons. Taltavull ha explicat que “degut a la necessitat d’ajuda que té la població afectada i que tan difícil serà sortir-ne aviat per la magnitud de la destrossa humana i material que hi ha” i continua “en aquests moments i des d’aquí és important que ens unim en un gest de comunió i oferir-los els diners que el Dia de l’Església Diocesana recolliríem per a la nostra Diòcesi”. I ha asseverat “ara són ells els qui més necessiten aquesta ajuda econòmica”.
La forma de col·laborar serà la següent: els dies 9 i 10 es repartiran a totes les esglésies de Mallorca els sobres de la campanya d’Església Diocesana, “perquè, a casa, cadascú pugui preparar el donatiu i l’entregui l’altra setmana (dies 16 i 17 – coincidint amb la VIII Jornada Mundial dels Pobres) com ofrena a través de la col·lecta” explica el Bisbe en el seu escrit als rectors i responsables de llocs de culte perquè ho transmetin així mateix als feligresos.
El dimarts passat, just començada la tragèdia, el bisbe de Mallorca va escriure a l’arquebisbe de València, Mons. Enrique Benavent, oferint-li, de part de l’Església de Mallorca, “tot el nostre suport, pregària i solidaritat”. Tot d’una, junt amb altres institucions, el Bisbat va fer la crida des de Càritas per activar l’enviament de donatius i ajudes. El Bisbe ha agraït “tanta resposta i disponibilitat com hi ha hagut i segueix havent-hi”.
L’Església mallorquina vol, una vegada més, fer efectiva la seva solidaritat i proximitat amb l’Església valenciana i el conjunt dels ciutadans que estan sofrint les conseqüències de la catàstrofe.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















