El dissabte 15 de març, la Catedral de Mallorca acollí un grup de la Família Missionera Verbum Dei que havia peregrinat fins aquest temple jubilar per guanyar la indulgència plenària. Foren rebuts i acompanyats pel degà de la Seu, Mn. Antoni Vera, i el canonge Mn. Pere Oliver, els quals impartiren una catequesi sobre el Jubileu i confessaren els participants abans de la celebració eucarística.
Per guanyar el Jubileu, cal visitar durant l’Any Sant algun dels temples designats per la Diòcesi, en el nostre cas la Seu, la basílica de Sant Miquel a Palma o el Santuari de Lluc, participar-hi en qualque acte de culte o fer-hi oració personal i resar alguna oració per les intencions del Papa, així com confessar-se i combregar qualsevol dia comprès entre els 15 dies anteriors o posteriors a la visita.
L’Any jubilar 2025, convocat pel papa Francesc amb el lema ‘Pelegrins d’Esperança’, es perllonga al llarg de tot l’any i conclourà a Roma el 6 de gener de 2026, a les altres diòcesis el 28 de desembre de 2025. Els anys jubilars representen un període de gràcia i reconciliació dins l’Església catòlica, una oportunitat d’enfortir la fe i treballar tots plegats per un món més just i solidari.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















