El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, acompanyat de la consellera de Famílies i Afers Socials del Govern de les Illes Balears, Catalina Cirer, han assistit avui dijous, al Seminari Nou, al lliurament dels diplomes als últims usuaris del programa bianual “Bellver” de la Fundació Social La Sapiència.
El projecte està destinat a persones en situació de vulnerabilitat, que no estan sota la cobertura de la Xarxa d’Inclusió Social i que per diferents motius poden estar en risc d’exclusió social. Acudeixen derivades d’entitats com Càritas, GREC, Es Refugi, UCA, Casal Petit i CIS entre altres.
Al llarg d’aquests dos anys han participat prop de 100 persones en tallers d’habilitats personals, socials, comunicatives i d’orientació professional per a la seva inserció laboral.
Renovació del consell carmelita seglar de Mallorca
El passat dissabte 12 de juny, memòria de l’Immaculat Cor de Maria, la [...]
La Fira de la Ciència tanca un curs marcat per la innovació i la inclusió a Son Gotleu
L’alumnat de 4t d’ESO del Centre Concertat Sant Josep Obrer ha celebrat la [...]
Primeres Comunions a la parròquia de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull
La comunitat parroquial de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull va celebrar els dies 13 [...]
Festa de Sant Antoni de Pàdua al Convent dels Caputxins
Un any més, el convent de Framenors Caputxins de Palma, i amb motiu [...]













