El diumenge 8 de maig un grup d’unes 200 persones de la Germandat del Rocío de Mallorca peregrinà fins al Santuari de Lluc com és tradició abans d’acudir a la Romeria del Rocío a Almonte (Huelva). En un ambient festiu sortiren de la seu a la Parròquia de Sant Joan d’Àvila de Palma a les 8.30 hores amb el seu simpecado. Realitzaren una parada en el poble de Caimari, on els rebé el batle de Selva i realitzaren una ofrena de flors i posterior berenar de panades. Continuaren fins a Lluc per a, des del Coll de sa Batalla, baixar caminant fins als peus de la Mare de Déu de Lluc. Una volta al Santuari, celebraren una Missa en la qual es lliurà al Santuari una rèplica del cartell de la Romeria de la retrobada de 2022. Després tingueren un dinar de convivència a l’Acolliment per a tornar a Palma a les 18 hores.
Renovació del consell carmelita seglar de Mallorca
El passat dissabte 12 de juny, memòria de l’Immaculat Cor de Maria, la [...]
La Fira de la Ciència tanca un curs marcat per la innovació i la inclusió a Son Gotleu
L’alumnat de 4t d’ESO del Centre Concertat Sant Josep Obrer ha celebrat la [...]
Primeres Comunions a la parròquia de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull
La comunitat parroquial de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull va celebrar els dies 13 [...]
Festa de Sant Antoni de Pàdua al Convent dels Caputxins
Un any més, el convent de Framenors Caputxins de Palma, i amb motiu [...]















