El diumenge 21 d’abril més de dues-centes persones de la Germandat de Nostra Senyora del Rocío de Palma peregrinaren al Santuari de Lluc per demanar protecció a la Reina de Mallorca per a la propera romeria que se celebrarà a Almonte (Huelva). De camí, s’aturaren a Caimari a realitzar-hi una ofrena floral i berenar a la plaça del poble, on foren rebuts pel batle de Selva, Joan Rotger.
Continuaren fins al Santuari de Lluc en processó des del Coll de sa Batalla i en arribar-hi, el prior de Lluc, Mn. Marià Gastalver, i el batle d’Escorca, Antoni Solivellas, els donaren la benvinguda. Després de la missa, que fou presidida pel director espiritual de la Germandat, P. Antoni Judes Moreno SJ, i cantada pel seu cor, realitzaren la convivència.
Per concloure els preparatius de la romeria d’enguany, el dissabte 27 d’abril, els membres de la Germandat de Mallorca acudiren en processó des de la seva parròquia fins a la basílica de Sant Miquel, on, acompanyats de les autoritats principals de l’illa, realitzaren una ofrena floral a la Mare de Déu de la Salut, patrona popular de la ciutat de Palma, a qui pregaren per obtenir-ne la protecció i benedicció en el camí a Almonte.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















