Més de 120 mallorquins participen de la Peregrinació Diocesana a Lourdes, un dels santuaris marians més important de tota la Cristiandat. Organitzat de l’Hospitalitat de Nostra Senyora de Lourdes, tots els participants en aquest pelegrinatge, han portat un distintiu que els unia i els identificava: les tradicionals mides de la Mare de Déu de Lluc. Aquest ha estat un veritable símbol de mallorquinitat i una senya d’estima a Maria, la mateixa Mare que acull a tothom en els cors de la Serra de Tramuntana i dels Pirineus francesos.
La peregrinació presidida pel Bisbe de Mallorca, s’ha realitzat entre els dies 26 i 29 de juny. Ha estat rellevant la representació dels malalts de la nostra diòcesi, la bona organització dels hospitalaris de la Mare de Déu de Lourdes a Mallorca i el voluntariat d’una bona colla de joves.
L’Adoració Nocturna de Mallorca celebra la Vigília de Corpus i Espigues
El passat 4 de juny, dijous en què correspondria la solemnitat del Corpus [...]
Els pelegrins mallorquins viuen a Madrid els primers actes del viatge apostòlic del papa Lleó XIV
Més de 300 fidels procedents de Mallorca s'han desplaçat aquest cap de setmana [...]
Càritas Mallorca alerta que l’habitatge, la precarietat laboral i la irregularitat administrativa agreugen l’exclusió social
Les persones acompanyades per Càritas Mallorca durant el 2025 afronten una acumulació de [...]
Càritas Mallorca inaugura la Setmana de la Caritat de 2026 sota el lema «Tria estimar. Tria comunitat»
Del 3 al 7 de juny, Càritas organitza concerts, exposicions, conferències i altres [...]

















