El passat 8 de setembre, a la Parròquia de la Mare de Déu de la Salut del barri palmesà del Terreno, els feligresos van celebrar amb devoció la festivitat de la seva patrona i titular del temple. La jornada va començar amb una missa solemne, presidida pel rector, Mn. Antoni Pons, acompanyat per Mn. Joan Emili Pascual, en un ambient de fervor comunitari. El Grup de Ball de Bot de l’Escola de Ball l’Assumpció de Son Espanyolet i les Xeremies van amenitzar la celebració, aportant un toc cultural i tradicional que va enaltir el sentiment de festa i devoció.
La imatge de la Mare de Déu, datada al segle XIV i recuperada recentment després d’un intens procés de restauració a càrrec de Xicaranda Conservació i Restauració de Béns Culturals, va lluir amb tot el seu esplendor renovat. Aquest treball va redescobrir i posar en valor els trets originals de la seva fesomia, molt apreciats pels fidels del barri.
Fotos: Felip Amengual
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]


















