Més d’un centenar de religiosos i religioses de Mallorca celebraren el passat 2 de febrer la XXVIII Jornada Mundial de la Vida Consagrada. Es tracta d’una data clau en què els religiosos i religioses de tot el món celebren en les seves comunitats la jornada. Fou el dia 3 de febrer, dissabte, el seleccionat per la Confer Diocesana de Mallorca per a la trobada celebrativa a la Porciúncula.

Els franciscans TOR de la Porciúncula acolliren aquesta celebració que, a les onze del dematí, començà amb la monició de la presidenta de la Confer Diocesana, Sor Carmen Torres AHA.

El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, presidí l’Eucaristia, animant les vocacions de tots els presents i donant gràcies a Déu per les nostres vides. Un petit refrigeri finalitzà la trobada.