El dissabte 20 de maig, la Confer Diocesana de Mallorca convocà a Lluc una jornada de formació i confraternització dirigida a tota la vida consagrada de Mallorca.

Els religiosos i religioses de les distintes congregacions iniciaren la trobada amb una pregària a la basílica de la Mare de Déu de Lluc animats pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, la presidenta de la Confer Diocesana de Mallorca, Margalida Oliver, i el prior de Lluc, Mn. Marià Gastalver.

La religiosa del Sagrat Cor Llum Delàs fou l’encarregada de dirigir la reflexió del dia, que tractà sobre les vivències d’aquesta religiosa en el camp de la intercongregacionalitat. Segons Delàs, la intercongregacionalitat és un gran tresor per als religiosos que traslladen la seva família al mon. Els seus inicis passaren per compartir treballs, projectes, intentant aprendre a servir i no comandar, i intentant obrir les portes perquè els seglars respirin l’alè dels fundadors, compartint carismes i vivint de forma que se’ls conegui pel que s’estimen. “Aquesta seria la base de la renovació de la vida religiosa, no el canvi de mentalitat, que també, sinó en la conversió de vida que es basi en l’amor entre nosaltres”.

Un dinar a Sa Fonda posà fi a la jornada.