El passat 7 d’octubre, i després de quatre anys, un nombrós grup de fidels participà en l’itinerari organitzat pel Rosari de l’Aurora amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palma i altres institucions, laiques i religioses.

La processó començà en el convent dels Caputxins a les 7 hores i acabà en el convent de les Carmelites Descalces de la Rambla a les 8 hores, on se celebrà l’Eucaristia. Durant la processó, s’anaren desgranant els misteris del Rosari, a més d’una oració pelegrina demanant especialment per la pau. També es demanà pels joves, la família, els pobres i necessitats, els màrtirs i per tants de cristians que pateixen persecució a causa de la fe en tot el món. També pels fruits del Sínode.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes