El passat dissabte dia 11 de gener, al Palau Episcopal, el bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, va instituir, després d’un llarg període de preparació tant d’estudis com de vivència i de tasques pastorals, com a lectors i acòlits, i rebé com a candidats a l’orde del Diaconat, Joan Gralla i Blai Bonet.
En aquesta cerimònia íntima hi van assistir els membres de la Comissió del Diaconat i els capellans i diaca que els acompanyen en les seves tasques parroquials. Van estar acompanyats per les seves famílies.
A la celebració, Mons. Sebastià va recalcar el servei que han de realitzar ara, amb mira de la seva ordenació com a diaques. El Sr. Bisbe va recordar que és un ministeri que hauran de compartir amb la seva família, amb la seva esposa, que forma part del seu procés des del sagrament del matrimoni.
La Diòcesi se n’alegra perquè, passats uns mesos, disposarà, si Déu ho vol, de dos diaques més per a ajudar-la en el servei de la Paraula, la Caritat i la Litúrgia.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]

























