El monestir de la Puríssima Concepció de Palma (Agustines Germanes de l’Empar) tornà a obrir les portes per a les festes dedicades a l’Assumpció de Maria. El 14 d’agost, vigília de l’Assumpció, tingué lloc la tradicional processó claustral que conduí la imatge de la Mare de Déu morta de la Sala Capitular al Llit preparat a l’església, que enguany estava incomplet per l’inici del procés de restauració. Aquest Llit, un dels millors de Mallorca, es troba en fase d’estudi per a una millor conservació gràcies a la Comissió Mixta Consell de Mallorca-Bisbat.
Durant els tres primers dies se celebrà un solemne tridu, que comptà amb la presència de diversos sacerdots. El 22, festa de Santa Maria Reina, tingué lloc la cloenda dels actes, amb l’Eucaristia i la processó per retornar la imatge de la Mare de Déu al seu lloc habitual de culte. Es beneí l’alfabeguera i fou repartida entre els presents.
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]




















