Una vegada més el monestir inquer de Sant Bartomeu acull una representació de les deixebles de Sant Manuel González, fundador de la Unió Eucarística Reparadora, dins la qual es troben les Maries dels Sagraris i Deixebles Joans.
El diumenge 29 d’octubre, l’horabaixa, es trobaren a l’església monàstica per participar d’una hora de pregària davant el Santíssim i compartir una reflexió sobre la presència de Maria al peu de la creu: tema de reflexió del present curs.
S’imposà la medalla a una nova Maria de sa Pobla i es programà una trobada d’Advent a la vila de Mancor de la Vall.
Renovació del consell carmelita seglar de Mallorca
El passat dissabte 12 de juny, memòria de l’Immaculat Cor de Maria, la [...]
La Fira de la Ciència tanca un curs marcat per la innovació i la inclusió a Son Gotleu
L’alumnat de 4t d’ESO del Centre Concertat Sant Josep Obrer ha celebrat la [...]
Primeres Comunions a la parròquia de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull
La comunitat parroquial de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull va celebrar els dies 13 [...]
Festa de Sant Antoni de Pàdua al Convent dels Caputxins
Un any més, el convent de Framenors Caputxins de Palma, i amb motiu [...]













