Enguany l’associació eucarística de les Maries dels Sagraris ha tengut la Trobada quaresmal a l’església de la Mare de Déu del Carme del llogaret senceller de Ruberts, l’horabaixa del diumenge III de Quaresma,  3 de març.

Varen compartir amb prou devoció les estacions del viacrucis, amb espais de pregària comunitària, i dedicaren un bon temps a contemplar el sagrari buit tot fent al·lusió al “Sagrari abandonat” que tant remarcava el fundador, sant Manuel González.

La trobada es tancà amb un refrigeri de companyonia a l’antic convent de les Germanes de la Caritat.

Agenda – Pròxims esdeveniments

Campanyes