Enguany l’associació eucarística de les Maries dels Sagraris ha tengut la Trobada quaresmal a l’església de la Mare de Déu del Carme del llogaret senceller de Ruberts, l’horabaixa del diumenge III de Quaresma, 3 de març.
Varen compartir amb prou devoció les estacions del viacrucis, amb espais de pregària comunitària, i dedicaren un bon temps a contemplar el sagrari buit tot fent al·lusió al “Sagrari abandonat” que tant remarcava el fundador, sant Manuel González.
La trobada es tancà amb un refrigeri de companyonia a l’antic convent de les Germanes de la Caritat.
Emoció i devoció en la celebració del Corpus Christi
La Catedral de Mallorca va celebrar ahir diumenge la solemnitat del Corpus Christi [...]
La Catedral es va unir a la Vetla del Corpus Christi del papa Lleó XIV
La Catedral de Mallorca es va unir dissabte passat als actes del viatge [...]
Els pelegrins mallorquins viuen a Madrid els primers actes del viatge apostòlic del papa Lleó XIV
Més de 300 fidels procedents de Mallorca s'han desplaçat aquest cap de setmana [...]
Trobada de final de cicle a Sencelles
Prop de tres-cents alumnes que aquest curs acaben la seva etapa de Secundària [...]




















