Dins la tradicional mostra “Llits de la Mare de Déu d’Agost”, que cada any se celebra amb motiu de la solemnitat de l’Assumpció de la Mare de Déu, l’església de Monti-sion, de la Companyia de Jesús a Mallorca, presentà l’obra “L’Assumpció de Maria”, recentment redescoberta gràcies a les labors d’inventari patrimonial realitzades per l’empresa Xicaranda: Conservació i Restauració.

La peça, una representació de la Mare de Déu morta de gran valor històric i artístic, pogué contemplar-se del 14 al 17 d’agost com a part del projecte Assumpció 2025, impulsat en col·laboració entre el Bisbat i el Consell de Mallorca. A més, durant el mateix període, els visitants tingueren l’oportunitat de recórrer el Museu de Sant Alonso Rodríguez, enriquint així l’experiència cultural amb un acostament a la memòria religiosa i artística de Monti-sion.

La participació de Monti-sion en aquesta iniciativa posa en relleu l’estreta relació de l’església i de la Companyia de Jesús amb la societat mallorquina, subratllant l’objectiu de conservar i difondre un patrimoni que forma part essencial de la seva història espiritual i cultural.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes