Dins la tradicional mostra “Llits de la Mare de Déu d’Agost”, que cada any se celebra amb motiu de la solemnitat de l’Assumpció de la Mare de Déu, l’església de Monti-sion, de la Companyia de Jesús a Mallorca, presentà l’obra “L’Assumpció de Maria”, recentment redescoberta gràcies a les labors d’inventari patrimonial realitzades per l’empresa Xicaranda: Conservació i Restauració.
La peça, una representació de la Mare de Déu morta de gran valor històric i artístic, pogué contemplar-se del 14 al 17 d’agost com a part del projecte Assumpció 2025, impulsat en col·laboració entre el Bisbat i el Consell de Mallorca. A més, durant el mateix període, els visitants tingueren l’oportunitat de recórrer el Museu de Sant Alonso Rodríguez, enriquint així l’experiència cultural amb un acostament a la memòria religiosa i artística de Monti-sion.
La participació de Monti-sion en aquesta iniciativa posa en relleu l’estreta relació de l’església i de la Companyia de Jesús amb la societat mallorquina, subratllant l’objectiu de conservar i difondre un patrimoni que forma part essencial de la seva història espiritual i cultural.
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]





















