L’Adoració Nocturna Espanyola a les Balears celebrà el passat dissabte 26 d’abril una vigília extraordinària de Zona en acció de gràcies pel 75è aniversari de la fundació de la secció d’Eivissa l’any 1950, també Any Sant Jubilar.
Hi participaren, a més de la secció amfitriona, representants de les seccions de Palma, Sóller, Maó i Barcelona, amb les respectives banderes, així com el vicepresident del Consell Nacional, Sr. Gregori Peña Martínez.
Presidí el bisbe d’Eivissa, Mons. Vicent Ribas Prats, a l’església parroquial de Santa Creu, a Vila. La processó de banderes que precedí la missa estacional fou des del col·legi de la Consolació, de germanes agustines de l’Empara, i comptà amb la participació de la banda de la confraria del Crist de l’Agonia, amb seu a la mateixa parròquia, i una delegació de la Policia local. La processó amb el Santíssim, al final de la vigília, es tingué a l’interior del temple.
La separata de la celebració contenia en portada una imatge de la valuosa custòdia gòtica de la Catedral, obrada a finals del segle XIV per l’argenter mallorquí Francesc Martí. També es distribuí una estampa dedicada al proper 150è aniversari de l’Adoració Nocturna Espanyola (2027) amb l’oració del seu fundador, el venerable Lluís de Trelles.
El centenar de persones presents fou obsequiat amb un refrigeri pels adoradors eivissencs.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]


















